تولید کننده تیشرت | عرضه لباس مردانه و زنانه با بالاترین کیفیت دوخت

در این محتوا قصد داریم به مبحث تی شرت و تولید کننده تیشرت در کشور بپردازیم. تی شرت یکی از پرطرفدار ترین البسه ها و پوشاک ها در جهان امروز است.تی شرت ها میتوانند یقه گرد،یقه هفت یا یقه دکمه ای باشند یا اندازه آستین متفاوتی داشته باشند.  امروزه در کمد لباس هر کسی چه ایرانی و چه خارجی حداقل یک تی شرت وجود دارد. عده ای کلکسیون تی شرت دارند. تی شرت ها یکی از پر فروش ترین محصولات در فصل تابستان و گرما هستند.  عده ای فقط تی شرت می پوشند و از طرفدارن تی شرت هستند به طوری که حتی در تابستان هم هیچ لباسی را به تی شرت ترجیح نمی دهند. تی شرت ها نسبت به بقیه لباس ها تنوع بیشتری دارند. امروز برای مانتو های جلو باز نیز از تی شرت های ساده یا با  طرح های جالب و متنوع استفاده می کنند. تی شرت ها هم بسته به جنس خود و شرکت تولید کننده درجه بندی می شوند و به فروش می رسند.

تولید کننده تیشرت | عرضه لباس مردانه و زنانه با بالاترین کیفیت دوخت

تولید کننده لباس کار ، تی شرت ، پوشاک صنعتی ، آفتابگیر و کلاه

تولید کننده لباس کار ، تی شرت ، پوشاک صنعتی ، آفتابگیر و کلاه لباس های کار، تی شرت، پوشاک صنعتی، آفتابگیر و کلاه برای  شرکت ها و کارخانه ها و … در ایران توسط خود تولیدی ها تولید می شوند و محصولاتی داخلی هستند. آفرنگ جامه یکی از این تولید کننده های داخلی می باشد. این شرکت تی شرت و کلاه  های تبلیغاتی تبلیغاتی تولید و به بازار عرضه می کند. این تی شرت ها، تی شرت های کار هستند یعنی به نوعی لباس کار هستند. لباس کارهای فروشگاه های زنجیره ای تی شرت می باشد و این تولیدی یکی از تولید کننده هایی است که برای این فروشگاه های زنجیره ای مثل فروشگاه زنجیره ای رفاه لباس طراحی و تولید می کند. این شرکت تی شرت های خود را با جنس های پنبه و مدل های جودون و یقه دار ارائه می کند. کلاه های این شرکت با جنس های کتان و فلامنت ارائه می شوند و این تولیدی تولیدات خود را با استفاده از پارچه های مرغوب تولید می کند و کیفیت و دوام محصول را تضمین می کند. شرکت آرام ( تی شرت آرام) از دیگر تولید کننده های تی شرت است.

پخش کننده تی شرت و انواع پوشاک تبلیغاتی و سازمانی

پخش کننده تی شرت و انواع پوشاک تبلیغاتی و سازمانی بعضی شرکت ها تولیدی تیشرت خام تولید می کنند. این تولیدی ها پخش کننده ی تی شرت و انواع پوشاک تبلیغاتی و سازمانی هستند. تی شرت های این شرکت ها اکثرا جنبه ی تبلیغاتی دارد یعنی مخصوص برند یا سازمان خاصی تولید دارند و سفارش می پذیرند. تولیدی آرام تولیدی پوشاک مردانه تهران است.  تی شرت آرام انواع پوشاک تبلیغاتی برای سازمان ها یا شرکت ها تولید می کند. مبنای تولید تولیدی ایران پوشاک تی شرت خام است. این شرکت در 30 رنگ تی شرت خام تولید و عرضه می کند. سایت اینترنتی این شرکت آماده ی فروش و ارائه ی خدمات برای مشتریان است.

شرکت تعاونی نیک پوش, تامین کننده البسه اداری و تیشرت

شرکت تعاونی نیک پوش, تامین کننده البسه اداری و تیشرت شرکت تعاونی نیک پوش تامین کننده ی انوع البسه ی اداری و تی شرت مخصوص است. شرکت تعاونی نیک پوش در تهران فعالیت می کند و 12 سال در زمینه تولیدات البسه سابقه دارد. شرکت تولیدی نیک پوش انواع لباس و کفش کارگری تولید می کند. تولیدی های تی شرت تبلیغاتی فقط در تهران فعالیت نمی کنند بلکه تولیدی تیشرت مردانه در مشهد نیز وجود دارد. لباس های مخصوص مهمانداران هواپیما یکی از محصولات این شرکت است.

لیست قیمت انواع تی شرت در ایران

لیست قیمت انواع تی شرت در ایران با توجه به نوسانات ارزی و این که دستگاه تولید تیشرت هم گران شده است و اگر دچار خرابی شود هزینه ی تعمیر بالای دارد لیست  قیمت انواع تی شرت در ایران نیز با توجه به آن افزایش یافته  است. تی شرت ها در کشور انواع مختلفی دارند تی شرت های برند از قیمت بالایی برخوردارند که هر قشری توانایی خرید آن ها را ندارد. تولید کنندگان تی شرت ایرانی هم محصولات با کیفیت و هم متنوع تولید می کنند. این تی شرت ها از قیمت های حدود 35 یا 40 هزار تومان شروع و در قیمت حدودی 140 هزار تومان تمام می شوند. تولیدی تیشرت  زنانه نیز برای تی شرت های خود قیمتی حدود همان قیمت های تی شرت مردانه تعیین می کند. قیمت پارچه مخصوص تیشرت اگر گران باشد قیمت نهایی نیز طبیعتاً گران تمام می شود ولی کیفیت بالای دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما