تیشرت دخترانه شیک سفید / گالری جدیدترین مدل ها و طرح های آن

تیشرت دخترانه شیک سفید

تیشرت دخترانه شیک سفید در مدل و سبک‌های لش و لانگ با بهترین نوع پارچه‌ها.

تیشرت ها انواع مختلفی دارند که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • آستین کوتاه
  • آستین بلند
  • طرح دار
  • یقه باز
  • بلند
  • یقه دکمه دار
  • یقه هفت و یقه گرد
  • مجلسی
  • فانتزی
  • و …

هر کدام از این انواع را می توان از فروشگاه های پوشاک سطح شهر خریداری نمود. تیشرت در اصل بر گرفته از واژه انگلیسی T shirt می باشد. این نوع از لباس در گذشته بیشتر از آن در زیر پیراهن استفاده می شد؛ ولی کم کم جای خود را به عنوان لباس اصلی باز کرد. اکنون بسیاری از زنان، مردان و کودکان را می بینیم که این لباس را می پوشند.

برای زنان و دختران طرح ها و رنگ های زیادی وجود دارد. در بازار می توان انواع زیادی از تی شرت زنانه و تیشرت دخترانه را دید که به فروش می روند. یکی از مدل هایی که هیچ وقت کهنه نمی شود، تیشرت دخترانه شیک سفید است.

یکی از خصوصیات تیشرت دخترانه شیک سفید این می باشد که با هر لباس دیگری می توان آن را پوشید و ست کرد. همچنین اگر سفید یک دست باشد، می توان روی آن طرح های مختلفی از جمله فانتزی کشید و از پوشیدنش لذت برد.

برای خرید تیشرت دخترانه سفید به وب سایت اینترنتی هم سر بزنید. این وب سایت ها انواع و اقسام تیشرت های دخترانه را به فروش می رسانند.

شرکت های تولیدکننده تیشرت دخترانه شیک سفید

تولیدکننده تیشرت دخترانه شیک سفیدشرکت های تولیدکننده شیک ترین تیشرت های دخترانه در کشور، همواره سعی کردند تا مدل های جدیدی با رنگ ها متنوع به بازار عرضه کنند. این شرکت ها را می توان گاهی در قالب تولیدی ها کوچک هم در گوشه و کنار کشور پیدا کرد. این تولیدی ها نیز می کوشند تا بهترین تیشرت های دخترانه را با مدل های گوناگون را وارد بازار کنند.

در کنار شرکت های تولیدکننده، شرکت هایی هم هستند که در کار واردات لباس می باشند. این شرکت ها نیز انواع مختلف تی شرت دخترانه را به فروش می رسانند. این مجموعه ( تولید و پخش پوشاک راژ ) تولید کننده‌ی انواع تاپ زنانه و تیشرت زنانه خانگی در مدل و رنگ‌های متنوع دوخته شده از بهترین نوع پارچه‌ها و کیفیت دوخت بالا می‌باشد.

خرید عمده تیشرت دخترانه شیک سفید ساده و طرح دار

خرید عمده تیشرت دخترانه شیک سفید

برای خرید عمده تیشرت های ساده و طرح دار دخترانه، می توان به شرکت هایی مراجعه کرد که در کار تولید این نوع از تی شرت ها می باشند. در پهلوی این شرکت های وارد کننده هم گزینه دیگری برای خرید عمده می باشند.

این شرکت ها هر کدام از خود نمایندگی های مختلفی در سراسر ایران دارند. برای خرید عمده دیگر نیازی نیست تا مسافت های طولانی را طی کرد، با یک تماس و یا مراجعه به نمایندگی های گوناگون فروش لباس و تیشرت، می توان کالای مورد نظر خود را خریدرای کرد.

مرجع فروش انواع تیشرت دخترانه شیک سفید

مرجع فروش انواع تیشرت دخترانه برای خرید انواع مختلف مدل های تیشرت دخترانه می توان به این مراجع سر زد:

  1. فروشگاه های پوشاک سطح شهر. بعضی از این فروشگاه ها در قالب نمایندگی شرکت های مختلف فعالیت می کنند. از این فروشگاه می تواند تیشرت دخترانه بچه گانه نیز تهیه کرد.
  2. فروشگاه های اینترنتی. وب سایت های زیادی هستند که کارشان خرید و فروش لباس می باشد. تولیدی تیشرت دخترانه، زنانه و مردانه، از این طریق محصولات خود را به فروش می رسانند. فروشگاه های آنلاین همیشه در دسترس هستند و کالاهای شان نیز دارای طرح ها و مدل های بیشتری می باشد.

قیمت فروش تیشرت دخترانه شیک سفید و تاپ دخترانه جدید

قیمت فروش تیشرت دخترانه شیک سفیدقیمت فروش تیشرت و تاپ دخترانه جدید، به چند مورد بستگی دارد:

  1. برند شرکت تولید کننده
  2. کیفیت تیشرت و تاپ تولید شده
  3. جنس پارچه تیشرت و تاپ تولید شده
  4. اندازه تیشرت و تاپ

شرکت های تولید کننده و وارد کننده با در نظر گرفتن این موارد محصولات خود را به فروش می رسانند. در این جا به چند نمونه از تیشرت و تاپ دخترانه با مدل های جدید اشاره می نماییم که قیمت های شان را فروشگاه های اینترنتی اعلام کردند:

  • تیشرت یوریرینت طرح دریم، قیمت: 110000 تومان
  • تاپ نخی دخترانه بسته دو عددی، قیمت: 99000 تومان
  • تیشرت دخترانه طرح گربه، قیمت: 100000 تومان
  • تاپ دخترانه، قیمت: 80000 تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما