تیشرت کار با ارزان ترین قیمت برای سازمانها و مشاغل های مختلف

تیشرت کار یکی از لباسهای مورد نیاز شرکتها و ادارات و… می باشد و با توجه به فصل های گرم سال یکی از نیازهای کارکنانی که با تجهیزات و ماشین آلات در محیط گرم کار می کنند می باشد که به نوع کار و مشاغل انتخاب رنگ و مدل آن متفاوت می باشد. این نوع مدل پوشاک را می توان از فروشگاه های اینترنتی بدون واسته با ارزانترین قیمت تهیه کرد.

تولید کننده تیشرت کارباارزان ترین قیمت

تولید انواع تیشرت کار

تولید انواع تی شرت کار

شرکت راژ فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تیشرت زنانه، مردانه و تیشرت کار در مدل های مختلف قرار داده و همواره سعی بر این داشته تا با استفاده از مدل روز با بهترین مواد صنعت پوشاک محصولات خود را با بالاترین کیفیت و سطح ممکن تولید و در اختیار مشتریان خارجی و داخلی قرار دهد.

تی شرتها در مدل های مختلفی وبا طرحهای متفاوتی تولید میشود

این مجموعه با همکاری کادری مجرب و تشکیل شده از بهترین و متخصص ترین طراحان و دوزندگان پوشاک آقایان و بانوان با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات به روز همواره با ارتقاع کیفی و کمی خود مطابق آخرین دانش و بهره برداری روز دنیا آماده گرفتن سفارشات از ادرات، سازمانها و مشاغلهای مختلف برای تولید با بهترین پارچه ها و کمترین قیمت تیشرت می باشد و با سالها تجربه در تولید و فروش انواع تیشرت آماده است تا خدمات خود را به بهترین کیفیت به مشتریان خود اراِئه نماید.

تیشرت بهترین گزینه برای محیط کاری خود برای چاپ لوگو یا آرم شرکت نیز می باشد که می توان آن را برای کادر پرسنلی  که پوشش مناسبی برای فصل گرمای سال است انتخاب کرد.

درهنگام خرید تیشرت و یا تولید آن مشتریان می توانند به همراه سفارش خود سفارش چاپ آرم یا لوگوی شرکتی خود را نیز بروی تیشرت دهند.

بهترین راه برای خرید این مدل از پوشاک خرید اینترنتی است که هر ساله فروش آنلاین نسبت به فروش سنتی  افزایش بیشتری را نشان میدهد.

تولید انواع تیشرت کار

انواع مدل های تیشرت کار

  • تیشرت یقه گرد

  • تیشرت یقه هفت

  • تیشرت یقه دار

تیشرت یقه دار

تیشرتها در مدل های مختلفی و با طرحهای متفاوتی تولید میشود که ما در این بحث به انواع مدل های تیشرت کار می پردازیم.

تیشرت یقه گرد و یقه هفت جزء ساده ترین مدل برای تیشرت کار می باشد بخصوص تیشرت یقه گرد که مناسب کار هست از آن استقبال بیشتری می شود.

انتخاب مدل تیشرت و رنگ آن بستگی به محیط و فضای کسب و کار متفاوت است.

یکی دیگر از تیشرت ها که معمولا برای سازمان ها یا مکان های رسمی تر از آن استفاده  می کنند تیشرت یقه دار سه دکمه یا شکاری است. تیشرت یقه دار در دو مدل آستین دار و بدونه آستین با توجه به فصل های مختلف و سلیقه ها می توان در مکان های رسمی از آن استفاده کرد علاوه براین تیشرت ها را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کرد بعضی از شرکت ها ی تولید کننده به فروشندگان محصولاتشان انشانتیون هدیه می دهند

که تاثیر مثبتی روی فروشنده دارد. مسلما بر روی اینگونه لباسهای تبلیغاتی لوگو یا آرم شرکت تولید کننده تیشرت به صورت چاپی یا گلدوزی حک شده است.

جنس تیشرت کار

بهترین پلی استر وتی شرت ملانژ، تبلیغاتی لاکراه، تبلیغاتی نخی،پارچه تبلیغاتی جودون وتی شرت کار

ما این افتخار را داریم که به صورت تخصصی تیشرت تبلیغاتی کار، تبلیغاتی پخش، تبلیغاتی مامور پخش در مدل های متنوع با بهترین پلی استر وتیشرت ملانژ، تبلیغاتی لاکراه، تبلیغاتی نخی،پارچه تبلیغاتی جودون وتیشرت کار را تولید وعرضه نماییم.

انتخاب نوع پارچه تیشرت کار به فصل،سلیقه و قیمت آن بستگی دارد تیشرت های کار در جنس های مختلفی هستند که تیشرت جودون در کار از استقبال بالای برخوردار بوده زیرا بافت پارچه آن دون دون دارد که ضخامت آن نسبت به پارچه های تیشرت دیگر بیشتر است و به همین دلیل به پارچه جودون معروف است.

سبک این نوع پارچه مناسب استفاده برای تیشرت های با پوزیشن رسمی است که جلوه خاص تری را به تیشرت می دهد و دارای تن پوش مناسبی است این نوع تیشرت به دلیل یقه دار بودن بیشتر مصارف مردانه دارد وپوشیدن آن در محیط سازمان ها و شرکتی بسیار مناسب است. این مجموعه تولید کننده‌ی انواع هودی خام در فصل سرد سال با جنس و مدل و چاپ دلخواه مشتری می‌باشد

تمامی تیشرت ها از بهترین نخ موجود در صنعت نساجی(نخ کویر-نخ نیک ریس)تولید شده و با ضمانت در کیفیت عرضه می گردد.

جنس تیشرت کار

لیست قیمت انواع تیشرت کار

لیست قیمت انواع تیشرت کار

تیشرت کار و تبلیغاتی یکی از پر طرفدارترین و عمومی ترین هدایایی تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده شرکت ها،ادارات و تبلیغات کنندگان است.

مهمترین مزیت این تیشرت ها در آن است که تبلیغ نام شرکت،ادارات و نام برندتان است و برتن مخاطبانتان نموده و با حضور شخصی در هر مکان و محل نمایش برند شماست.

قیمت انواع تیشرت کار همانطور که گفته شد بستگی به نوع پارچه ،مدل و سایزها آن ها دارد.

تی شرت با پارچه پلی استر ویسکوز       53000 تومان

تیشرت با پارچه پلی استر پنبه             55000 تومان

تی شرت با پارچه جودون لاکرا              57000 تومان

قیمت تیشرت ها بدونه هزینه چاپ می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما