فروش عمده تیشرت یقه 7 زنانه

در مورد تیشرت های زنانه برخلاف نوع مردانه استفاده از یقه 7 بسیار مرسوم تر و پرکاربردتر است و انواع مختلفی از این یقه در دوخت تیشرت های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به یقه گرد بسیار زیباتر هستند.

فروش تیشرت یقه 7 زنانه به صورت عمده توسط فروشنده این محصول انجام می شود و فروش انواع این محصول در طرح ها و رنگ های گوناگون با انواع مختلف یقه 7 با قیمت مناسب صورت می گیرد تا نیاز خریداران را به خوبی تامین کند.

استفاده از یقه 7 بسیار مرسوم تر و پرکاربردتر است

دسته بندی مدل های تیشرت یقه 7 زنانه

مدل های تیشرت

یکی از انواع یقه های تیشرت های زنانه یقه 7 می باشد که از عمق زیادی برخوردار است و جلوه خاصی را در استایل خانم‌ها ایجاد می ‌کند؛ انواع مختلفی از این تیشرت یقه 7 وجود دارند که هر یک می توانند در مکان مناسبی مورد استفاده قرار گیرند. دسته بندی مدل های تیشرت یقه 7 زنانه به طور خلاصه شامل موارد زیر می شود :

تیشرت با یقه هفت تنگ : این نوع تیشرت در قسمت جناخ چاک مانند دارند زیرا لبه های یقه به همدیگر بسیار نزدیک هستند و به اصطلاح به دکلته می باشد.

تیشرت یقه هفت گشاد : این نوع تیشرت مخصوص افرادی است که از بالا تنه درشت تری برخوردارند؛ در این تیشرت ها دو طرف یقه تیشرت از گردن دور هستند و بخش بیشتری از بالای سینه در معرض دید می باشد.

تیشرت یقه هفت مخفی : در این تیشرت یک قطعه پارچه حریر نازک و شفاف دو طرف یقه را به همدیگر وصل می کند.

تیشرت یقه هفت پشت : در این تیشرت که از شیک ترین و جذاب ترین تیشرت ها نیز می باشد یقه در پشت لباس قرار گرفته است و از عمق زیادی برخوردار است.

خرید فوق العاده تیشرت یقه 7 زنانه

خرید فوق العاده تیشرت خرید تیشرت زنانه یقه 7 به صورت فوق العاده و با قیمت مناسب از فروشنده معتبر این محصول امکان پذیر است و کسانی که در زمینه فروش انواع پوشاک زنانه دارای فروشگاه و نمایشگاه می باشند می ‌توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده نموده و انواع این تیشرت را با نازلترین قیمت ممکن و بالاترین درجه کیفیت به صورت رنگ بندی و سایز بندی خریداری کنند.

خرید نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می ‌توان از طریق همین وب سایت و مراجعه به بخش محصولات انواع مختلف این تیشرت را مشاهده و با انتخاب گزینه های مورد نظر ثبت سفارش را انجام داده و در نهایت در قسمت فروش ثبت نهایی آن را عملی نمود.

برای خرید فوق العاده این تیشرت می ‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کرد که توسط فروشنده لینک آنها در صفحه اول سایت قرار داده شده است و به این ترتیب باعث می شود که ارتباط آنلاین و مستقیمی بین فروشنده و خریدار شدید گیرد تا خریدار تصاویر تمام همه مدل های این تیشرت را از طریق این شبکه های اجتماعی دریافت نموده و گزینه های مورد نظر خود را به فروشنده اعلام کند. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ تولید کننده انواع پوشاک زنانه از جمله تاپ، تیشرت، سویشرت و هودی دخترانه و بلوز مجلسی می باشد جهت دیدن و اطلاع از قیمت ها با شماره مشاور مجموعه که در سایت درج شده در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما